Altijd op voorraad en de laagste prijzen voor Sanitair en Verwarming




 
 

Bestellen

Online bestellen bij Vallarta.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook als U nog nooit een bestelling bij Vallarta heeft gedaan. Als U een online bestelling plaatst, vragen wij U enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Deze gegevens hebben wij nodig om makkelijker contact met U op te nemen. Bestellen via Vallarta is heel eenvoudig.

Bezorgen

U heeft bij Vallarta.nl de keuze om uw producten aan huis te laten bezorgen of om deze in ons magazijn te Landgraaf af te halen. Bij de bezorging van onze artikelen maken we gebruik van 2 vervoerders. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt een vervoerder door ons geselecteerd.

 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is zeker mogelijk. In overleg met uw verkoopadviseur of via het ‘Opmerkingen’-veld bij het plaatsen van een online bestelling, kunt u uw bezorgwensen aangeven.


Bezorgkosten

 

U betaalt € 9,90 per bestelling tot 30kg. Alle bestellingen boven de € 275,- die met iDEAL betaald zijn, worden gratis verstuurd! Voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van de bestelling betaalt u bezorgkosten. Deze zijn afhankelijk van het gewicht en de aantallen. In uw winkelwagen worden uw bezorgkosten exact aangegeven. U betaalt bij Vallarta.nl maximaal € 56,- verzendkosten. Verzendkosten voor de omliggende landen zijn voor België 13.50 en voor Duitsland 15.75 tot een gewicht van 30 Kg. 

 

Voor het verzenden onder rembours hanteren wij een extra opslag van € 35,- per order.


Bezorgen kleine artikelen

 Kleine producten worden verzonden met de pakketdienst DPD. DPD komt het pakket aan huis bezorgen.  

 

Bezorgen grote artikelen/pallet pakketten

Grote en zware producten worden veelal worden verzonden met het transportbedrijf Dollevoet Expeditie. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Vallarta.nl levert alleen volledige bestellingen en geen deelleveringen. Wanneer uw bestelling compleet is, wordt u per email of telefoon benaderd voor het maken van een bezorgafspraak. Indien u een datum heeft ingepland, kunt u op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend.

 

Levertijden

Artikelen zijn voorradig. Mocht het onverhoopt zo zijn dat een artikel uitverkocht of niet voorradig zou zijn, dan wordt U geïnformeerd over de levertijd.  Alle artikelen worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen, doch zij zijn niet bindend. Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

 

Bezorging op etage

Onze vervoerder levert de bestelling naar de (eerste) voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.

 

Afhalen

U kunt uw bestelde producten afhalen bij het magazijn van Vallarta Havikweg 8, 6374 AZ Landgraaf. U betaalt dan geen verzendkosten. 
Het magazijn in Landgraaf is geopend van maandag tot vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 15:00
In het magazijn kunt U contant of met een PIN transactie betalen.

 LET OP: Afhalen kan alleen nadat U een bevestiging heeft gehad van het vallarta.nl

 

 

iDEAL betalen

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

 

Voordelen van iDEAL

- iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
- Controle en overzicht op de betaling

U kunt iDEAL gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, Fortis, Friesland bank, ASN bank en SNS regio bank.

 

Vooraf overmaken

U kunt ervoor kiezen om de kosten van bestelde producten vooraf over te maken. Wanneer dit gedaan is zullen wij uw bestelling verzenden. U kunt er ook voor kiezen uw bestelling na het maken van een afspraak af te halen in ons magazijn.

 

Contant betalen

Wanneer u ervoor kiest om de bestelde producten af halen, is het belangrijk om in eerste instantie een afspraak met ons te maken. U kunt contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer of contact formulier. Wanneer u de bestelde producten bij ons afhaald kunt u contant betalen.

 

Onder Rembours

Wanneer u kiest om onder rembours uw bestelling te ontvangen. Rekenen wij een bedrag van 35.00.

 

Contact opnemen

U kunt telefonisch of met behulp van mail contact met ons opnemen.

Vallarta
Havikweg 8
6374 AZ Landgraaf
Tel. 045-5230634
Email: info@vallarta.nl

 

Kapot of beschadigd product ontvangen?

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product geleverd wordt dat kapot of beschadigd is.

Zodra u een kapot of beschadigd product heeft ontvangen, dient u ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. Dit doet u door een mailtje te sturen aan de klantenservice met daarin uw bestelnummer en een foto van het kapotte product. Binnen een paar werkdagen zullen wij u aanvraag in behandeling nemen en spoedig laten weten of wij een nieuw product sturen of uw aankoopbedrag zullen vergoeden.

Let op dat er een duidelijke foto wordt gestuurd waarop de schade goed zichtbaar is. Aanvragen waarbij de foto onduidelijk is worden niet in behandeling genomen.

 

Verkeerd product ontvangen?

Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product geleverd krijgt. U dient ons hierover zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. Wij zullen er dan voor zorgdragen dat het verkeerd geleverde product bij u wordt opgehaald en dat het juiste product zo snel mogelijk wordt nagestuurd.


Product retour sturen?

Wilt u een product retour sturen? Dan kunt u dit binnen 14 dagen doen na ontvangst. Producten die later retour gestuurd worden zullen niet worden geaccepteerd. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Het product kunt u retour sturen aan:

Vallarta
Havikweg 8
6374 AZ Landgraaf

 

De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening.

 

Bij een retourzending dient u altijd de klantenservice van vallarta.nl op de hoogte te stellen door een mailtje te sturen met vermelding van het retour te sturen product. Wij streven ernaar om na ontvangst van het product het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storten. Let op dat u de factuur niet vergeet bij te voegen. Producten die retour komen zonder factuur kunnen niet worden toegewezen en dus ook niet worden gecrediteerd.

 

U kunt het product retourzenden/terugbrengen naar ons adres mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

 

- U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
- Het product is ongebruikt en niet gemonteerd geweest.
- Het product is geheel onbeschadigd.
- Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).
- Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw rekening.

-Gesealde producten kunnen slechts retour worden gestuurd indien de zegel niet is verbroken.


Minimale orderwaarde?


Vallarta.nl hanteert een minimale orderwaarde van € 15,- exclusief verzendkosten en eventueel overige transactiekosten. Bestellingen onder de € 15,- worden niet verwerkt.

 

Product niet voorradig?

 

Wilt u meer producten bestellen dan er op dit moment voorradig zijn in onze winkel? Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

 

Klachtenafhandeling 

Bij Vallarta draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. Wij behandelen uw klacht altijd binnen 5 werkdagen. Onze klantenservice is bereikbaar via een service aanvraag. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u de service aanvraag zo compleet mogelijk in te vullen. In veel gevallen helpt het om foto’s toe te voegen. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres: 

Vallarta
t.a.v. de directie
Havikweg 8
6374 AZ Landgraaf

 

Vallarta heeft een magazijn en showroom in Landgraaf, die beide 6 dagen per week geopend zijn. Tevens is Vallarta.nl zes dagen zowel telefonisch als per mail bereikbaar. De klantenservice van vallarta.nl staat klaar om u snel en adequaat te ondersteunen tijdens onze openingstijden. U kunt ons bereiken via e-mail, telefoon en post. Daarnaast kunt u natuurlijk langskomen bij onze showroom en magazijn

 

Contactinformatie
Vallarta.nl
Havikweg 8
6374 AZ Landgraaf
Tel. 045-5230634 (helpdesk)
e-mail: info@vallarta.nl

 

Overige gegevens

KvK nummer: 14061611
BTW-nummer: NL 807702249B.01
Rekeningnummer: NL52INGB0008444583

BIC: INGBNL2A


Adresgegevens

Vallarta.nl is gevestigd in Landgraaf. Wanneer U vragen of opmerkingen heeft, kunt U altijd contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer. Daarnaast is het mogelijk om een kijkje te komen nemen in onze showroom. Deze is gevestigd op:

Havikweg 8
6374 AZ Landgraaf
tel. 045-5230634